Uprzejmie informujemy, że od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry Start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną:
– na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
– przez bankowość elektroniczną,
– na portalu empatia.mpips.gov.pl
Do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie w Pruszkowie:
– w poniedziałki w godz. 8.00- 18.00
– od wtorku do piątku, w godz. 8.00- 15.00
Pracownicy Sali Obsługi Klientów oraz pracownicy obsługujący e-wizyty będą Państwa wspierać „krok po kroku” w rejestracji profilu na PUE oraz wypełnieniu wniosku „300+”.
Zapraszamy Państwa do skorzystania z dyżurów telefonicznych na temat Platformy Usług Elektronicznych oraz programu „Dobry Start”.
Dyżury będą dostępne w godz. 9.00-10.00 pod nr telefonu: 22 770 53 25, w terminach:
– 02.07.2021 r.
– 07.07.2021 r.
– 27.07.2021 r.