Etapy Rekrutacji:
Uwaga: Szkoła nie uczestniczy w rekrutacji elektronicznej ,,warszawskiej”.
ETAP I:
W terminie od 16 maja 2025. do 28 maja 2025., do godz. 15.00.
Złożenie wniosku o przyjęcie.
Wniosek do pobrania tutaj (można także otrzymać druk na portierni przy wejściu do szkoły).
Zalecamy wydruk dwustronny.
Wniosek składamy wyłącznie w formie papierowej. Prosimy o czytelne wypełnienie wszystkich rubryk oraz złożenie podpisów w wyznaczonych miejscach.
Do wniosku można dołączyć następujące dokumenty:
- oświadczenie o wielodzietności rodziny tutaj
- oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka tutaj
- oświadczenie o niepełnosprawności w rodzinie
Na adres e-mail podany przez Państwa we wniosku wyślemy w ciągu 3-5 dni potwierdzenie jego przyjęcia.
Uwaga: W naszej szkole można wybrać tylko 1 klasę.
Wnioski prosimy składać do wrzutni (zielona skrzynka z napisem ,,rekrutacja”), która znajduje się przy portierni. Będzie dostępna w dni pracy szkoły w godz. 7.00. – 17.00.
Byłoby nam miło, gdyby wniosek był w kopercie lub koszulce-ofertówce.
ETAP II :
W terminie od 04 lipca 2025. do 08.07.2025., do godz. 15.00.
Dostarczenie do szkoły :
- kopii świadectwa ukończenia szkoły podstawowej
- kopii zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty
Na podstawie tych dokumentów Komisja Rekrutacyjna oblicza liczbę punktów, jakie uzyskał kandydat.
Kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły podstawowej.
Nie należy dołączać dyplomów i innych zaświadczeń.
Wszystkie osiągnięcia ucznia powinny być wpisane na świadectwie – osiągnięcie nie może być uznane przez Komisję Rekrutacyjną, jeśli nie będzie wpisane na świadectwie.
Dokumenty przyjmowane będą przez członków Komisji Rekrutacyjnej w godz. 8.00. – 16.00., na holu II piętra w dni pracy szkoły. Dokumenty może dostarczyć Kandydat, jego Rodzice lub inna osoba z kręgu znajomych lub rodziny.
Na życzenie wydajemy poświadczenie złożenia dokumentów.
ETAP III :
W dniu 17.07.2025 r., do godz. 12.00.
Komisja Rekrutacyjna podaje do wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do poszczególnych klas oraz najniższą liczbę punktów, która wystarczała, aby się znaleźć na tej liście.
Podana zostanie także lista kandydatów niezakwalifikowanych do przyjęcia.
Listy zostaną wywieszone w holu szkoły na parterze. Obowiązuje zakaz fotografowania i filmowania.
Listy nie będą dostępne na stronie szkoły. Nie udzielamy informacji telefoniczne ani mailowo.
Etap IV:
DOTYCZY KANDYDATÓW, KTÓRZY ZNALEŹLI SIĘ NA LIŚCIE ZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA
W terminie 17 lipca 2025 r. od godz. 12.00. do 22 lipca 2025 r. do godz. 12.00.
Dostarczenie do szkoły oryginałów dokumentów:
- świadectwa ukończenia szkoły podstawowej
- zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty
W tym etapie należy także złożyć 1 fotografię legitymacyjną (może być także w formie cyfrowej na CD) oraz kartę zdrowia ucznia; którą powinna wydać szkoła podstawowa.
Można także dołączyć (o ile dziecko posiada) orzeczenie o kształceniu specjalnym lub o dysfunkcjach typu dysleksja, oraz inne, mogące mieć wpływ na funkcjonowanie dziecka w szkole. np. kopię wyroku sądowego o pozbawieniu lub ograniczeniu praw rodzicielskich przez jedno z rodziców lub ustanowienie rodziny zastępczej.
Złożenie oryginałów dokumentów jest równoznaczne z potwierdzeniem woli uczęszczania do naszej szkoły (nie składa się już żadnych innych oświadczeń).
Dokumenty przyjmowane będą przez członków Komisji Rekrutacyjnej w godz. 8.00. – 16.00., na holu II piętra w dni pracy szkoły. Dokumenty może dostarczyć Kandydat, jego Rodzice lub inna osoba z kręgu znajomych lub rodziny.
Na życzenie wydajemy poświadczenie złożenia dokumentów.
Uwaga: jeśli zmienicie Państwo decyzję co do wyboru szkoły – oryginały dokumentów mogą odebrać tylko Rodzice/Opiekunowie prawni lub inna osoba upoważniona pisemnie.
Nie dotyczy to kopii dokumentów składanych w II ETAPIE.
ETAP V:
W terminie do 22 lipca 2025 r. do godz. 16.00.
Komisja Rekrutacyjna podaje do wiadomości listy kandydatów przyjętych do poszczególnych klas oraz listę kandydatów nieprzyjętych.
Listy zostaną wywieszone w holu szkoły na parterze. Obowiązuje zakaz fotografowania i filmowania.
Listy nie będą dostępne na stronie szkoły. Nie udzielamy informacji telefoniczne ani mailowo.
Podaje się także liczbę wolnych miejsc, o ile takie będą, oraz informację o ewentualnej rekrutacji uzupełniającej.
Uwaga: Aby zostać przyjętym, należy spełnić dwa warunki konieczne:
- Znaleźć się na liście zakwalifikowanych do przyjęcia (etap III)
- Złożyć oryginały dokumentów (etap IV)
ETAP VI.
Witamy w gronie uczniów LO im. Tomasza Zana w Pruszkowie!!!
Podstawa prawna:
Harmonogram:
Informacje dodatkowe:
- Wykaz zawodów wiedzy artystycznych i sportowych branych pod uwagę w procesie rekrutacji.
- Przewodnik dla Rodziców MKO-2023-2024/